Netflix profituje z nového reklamního modelu a bojuje proti sdílení účtů

Tomáš Rohlena - 18.01.2024 11:01:58

Reklamy jsou pro Netflix úspěch
Reklamy se pro Netflix (NFLX) stávají výdělečným přínosem. Když video-streamovací gigant Netflix ohlásí čtvrtletní výsledky 23. ledna, reklama bude dominovat narativu.
Úspěch nového modelu Netflixu vedl analytiky Oppenheimer k zvýšení jejich cenového cíle pro akcie na 600 dolarů, což je nejvyšší hodnota mezi analytiky na Wall Street.
Růst Netflixu a optimistické vyhlídky
Rychlý růst "naznačuje spoustu prostoru pro zvýšení cen [předplatného] v roce 2024," řekl analytik Oppenheimer Jason Helfstein ve své poznámce z 12. ledna.
A ve středu zvýšila analytička BofA Securities Jessica Reif Ehrlich svůj cenový cíl pro akcie Netflixu na 585 dolarů z 525 dolarů a udržela své doporučení na nákup. Analytik KeyBanc Capital Markets Justin Patterson zvýšil svůj cenový cíl na 545 dolarů z 525 dolarů a udržel své hodnocení overweight.
"Netflix vyhrál 'streamovací války'," napsala Reif Ehrlichová ve své poznámce.
Výsledky Netflixu a pohled do budoucnosti
Optimistické vyhlídky z Wall Street jsou podpořeny digitálním reklamním trhem, který "se zdá být relativně stabilní,na přelomu roku 23 a 24," napsal analytik Piper Sandler Matt Farrell v úterý. "Náš expert na digitální reklamu vidí růst digitálního reklamního trhu ve čtvrtém čtvrtletí o 8,7 %, s akcelerací ke konci čtvrtletí."
Reklamy na Netflixu a zpřísnění sdílení účtů zvýšilo ziskovost společnosti a umožnilo jí nabrat další předplatitele.
Netflix, který má 247 milionů předplatitelů, získal loni 10 milionů nových. V listopadu služba tvořila 7,4 % času sledování televize v USA, což bylo překonáno pouze YouTube společnosti Alphabet Inc. (GOOGL) s 9 % a daleko předstihlo Prime Video společnosti Amazon.com Inc. (AMZN) s 3,4 % a Walt Disney Co. (DIS) s 1,9 %, podle Nielsen.
Prime Video, Netflix a Hulu zůstávají "nejlepšími" streamovacími službami pro spotřebitele, i když klesá průměrný počet uživatelů na účet. Klesl na 4,4 uživatelů na účet ve čtvrtém čtvrtletí roku 2023 z 4,8 o rok dříve, podle čtvrtletního průzkumu J.P. Morgan mezi 1 055 dospělými v USA.
Z těch, kteří sdíleli účty Netflixu, 62% uvedlo, že buď získají vlastní předplatné (51%) nebo se stanou dalším členem (11%), zjistil průzkum.
Buďte první, zatím není komentář pro téma Netflix profituje z nového reklamního modelu a bojuje proti sdílení účtů
Podobné články jako je tento:

(Aktualizace: 17.12.2024) Bitcoin v neděli pokračoval v povolební rallye a dosáhl nového rekordu nad...

(Aktualizace: 07.10.2024) Nikkei 225, index pokrývající 225 nejlepších japonských společností, dosáh...

(Aktualizace: 24.08.2024) Real Estate Investment Trusts (REITs) představují atraktivní možnost inves...

(Aktualizace: 07.10.2024) Akcie společnosti Rivian Automotive v pondělí (26.2.2024). rostly, i když ...

(Aktualizace: 31.07.2024) Růst příjmů z cloudových služeb Microsoftu se v posledním čtvrtletí zpomal...

(Aktualizace: 01.02.2024) Základní kameny technické analýzy Support a resistance (dále jen S/R) j...

(Aktualizace: 03.09.2024) Politika znovu zasáhla do podnikání, tentokrát ve spojitosti s plánovaným ...

(Aktualizace: 07.02.2024) Minulý týden přinesl výsledkové reporty od pěti technologických gigantů, p...

(Aktualizace: 28.01.2025) Spotify a Universal Music Group (UMG) oznámily novou víceletou dohodu zamě...

(Aktualizace: 22.08.2024) Výroba komerčních letadel je dlouhodobě v rukou dvou největších hráčů na t...

(Aktualizace: 22.12.2023) Akcie společnosti Rocket Lab USA vzrostly v předburzovním obchodování v pá...

(Aktualizace: 12.12.2023) Společnost RBC Capital zvýšila 11. prosince 2023 svůj výhled na akcie spol...

akcie,etf,cfd s 0% poplatky
Při obchodování CFD s tímto poskytovatelem ztrácí 69 % účtů retailových investorů peníze.
Hodnota vašich investic může stoupat nebo klesat. Váš kapitál může být ohrožen.

automatizované investice

bezplatná registrace